Saturday 14 June 2014

Transformers !


Selamat Malam ,

Tak lama lagi nak keluar cerita Transformers ! Tak sabar pulak aku nak tengok dekat wayang nanti , 26 Jun 2014 . Yela cerita aksi tambah pulak pasal robot-robot itu yang aku suka , tengok kecanggihan dia walaupun sekadar cerita sahaja . hihhih . Sebenarnya sambil update blog sambil layan Transformers dekat Tv3 ni . Bak kata pepatah sambil menyelam minum air . heee

Cerita Transformer ni best bagi aku , pernah sekali tu aku tengok cerita Transformers dekat wayang dengan abang aku . Kitaorang duduk seat paling depan kot sebab seat yang tinggal belah depan je tapi sebab nak sangat tengok so amik juga seat yang paling depan . Tapi sakit kepala lepas tu sebab penat mendongak je . hahaha

Kalau 26 hari bulan ni , harap sangat dapat tengok dekat wayang walaupun waktu tu dekat Kuantan dah . Selamatlah aku dapat geng yang layan juga cerita omputih ni , kalau jenis tak layan mahu krik-krik je aku . Aku ni takdelah kaki wayang sangat , rasa dah lama tak tengok wayang tapi sesekali teringin tu tengok jugaklah . hehehe .

Tapi apa-apa pun bagi korang yang minat jugak tengok cerita Transformers ni dan mengikuti cerita dia dari awal , jangan lupa 26 Jun 2014 ! Mark siap-siap tarikh tu takut korang lupa pulak nanti . hehe . Jangan lupa 26 26 26 Jun ni cerita Transformersssss ! Okeylah nak layan cerita dekat tv dulu , byeeeee :)



Lots of Love ,
si gigi besi
xoxox

No comments: