Monday 23 June 2014

First Day


Selamat Malam ,

Demi merawat duka dihati sebab tak dapat masukkan gambar dekat instagram , aku update blog . Dekat sini aku boleh sumbatkan berapa banyak gambar pun , sekurangnya terubat sikit rasa kiciwa dihati ni . Hahah . Semua orang bukan main upload gambar dekat insta , yela first day punya kelaskan . Aku tarak so macam jelous sikit , hahah , tunggu dapat phone balik biar aku pulak upload gambarr puas-puas . Hahaha 

Okey malas nak merepek panjang , harini first day aku mulakan kelas untuk semester 4 . Macam-macam perasaan ada , malas lah , excited pun ye jugak tapi bila tengok cuaca sekarang , perasaan malas tu lagi meluap-luap pulak . Hahaha , Tapi nak taknak kena jugak pergi kelas kan . Sem ni aku agak suka dengan jadual yang sedia ada sebab jumaat kelas satu jam je so potensi untuk terus balik kampung tu senang sikit . Hahaha . 

Tapi kelas pertama tadi je aku dah blur , mungkin dah lama sangat cuti tu yang kepala pun lambat sikit bertindak . Hahaha , Apa-apa pun semuanya berjalan dengan lancar sekali dan yang pasti aku tak de terjumpa dengan orang yang aku tak nak jumpa . hahaha . Tapi hari pertama kelas je dah dapat dua report tapi selamat satu lagi report belum kena hantar sebab belum discuss habis . Memang lepas ni akan dengar pasal report jelah . heheh 

Tak tahu nak cakap apa lagi , jom layan gambar jelah yang tak seberapa ni . hihihih 
Ops , malam ni kena tidur awal sebab esok kelas pukul 8 , huaaaa ;(
Lepas tu nak settlekan hal penting , nanti aku cerita okey !


Muka semangat nak perggi kelas ! ihikhik ^^


Waktu dalam lab sempat selfie okey !


Classmates !


Group aku untuk kelas Sensory !

  
ASSALAMUALAIKUM & BYE !

Lots of Love,
sigigibesi
xoxox

No comments: