Sunday 1 June 2014

Sweet memories with classmates

Selamat malam ,


Sebenarnya tengah semangat ni update belog sebab dah tukar header baru walapun pun biase je sebenarnya tapi jadi semangat sebab aku edit sendiri . HAHAHA , #bangga kejap
Selalu update belog pun asyik guna phone je tu yang tak dapat nak cantikkan belog ni . hihih . Malas nak merepek banyak , aku sebenarnya nak share kat korang kenangan dengan classmates masa sem lepas . Hahaha , dah nak masuk sem baru , baru nak share dekat belog . hihih .

Yela belog aku , suka hati aku la bila nak share ceritakan . hihih . Ni waktu sem lepas , kononnya nak buat jamuan kelas tapi ramai yang taknak join . tak best kan kalau dapat classmates yang tak semua sporting . Pada mulanya nak buat bbq la dekat pantai tapi bila ramai yang taknak join , conclusion dia cancel la bbq . last-last kitaorang pergi Teluk cempedak je . walaupun tak ramai tapi sangat enjoy sebab bukan selalu dapat luangkan masa dengan classmates .

Tapi ingat lagi , hari kitaorang pergi tu paginye kitaorang ada khusus penyembelihan . Memang wajib untuk course kitaorang . Bayangkan pagi tu sembelih ayam tapi bukan setakat tu kena proses ayam tu sekali . buang bulu dia , perhh ! sangat letih waktu tu tapi seronok jugak la . Macam-macam aksi ada , sorang sembelih ayam sampai kepala putus ada , kena berak dengan ayam pun ada , hahaha , kenangan semua tu . tapi selamat ayam yang aku pegang tu baik je dengan aku ! hihihhi . Antara classmates aku yang join khusus penyembelihan tu .



antara yang pergi sembelih ayam !

group dak gigi besi . hihih


Selepas dah penat pagi tu , petang tu pergila Teluk Cempedak . Adalah rehat kejap untuk siap-siap semua pastu dalam pukul 3 macam tu kitaorang pergi sana . kitaorang pergi naik van poli je , senang sebab semua boleh sumbat sebab yang pergi pun penuh satu van tapi budak laki ada dalam 2-3 orangg pergi naik motor . Teluk cempedak tu tak adalah jauh sangat daripada poli kitaorang ada dalam 15-20 minit je dah sampai . Disebabkan nak buat bbq cancel so kitaorang cadang makan chicken chop bistro je . Murah dan sedap untuk kitaorang yang tengah sengkek waktu ni . hihihi . Tapi sementara nak tunggu kedai tu buka , kitaorang pergi posing dulu . main air laut dulu walaupun masa tu masing-masing tengah lapar . hihihhi . jom layan antara gambar yang ada.....



my classmates yang ikut...

kaki posing...

 bermonopod kateko !

kesian dak besi kena lindung ! hihi


Selepas masing-masing dah puas posing , kiteorang pergi makan sebab dah lapau sangat . ikutkan banyak lagi gambar tapi malas aku nak masukkan sebab banyak sangat gambar yang diambil . almaklumla sorang amik je gambarr masing-masing berlari nak masuk sekali . hahaha , sangat kelakar tapi seronok ! Ni kitaorang pergi makan pulakkkkk....riuh kedai tu dengan kitaorang punya geng je , masing-masing kuat bercakap mana taknye . hihhihi 



nak makan pun sempat posinggg ! hihhih

ni pulak gambar pemandangan yang aku saja amik sebelum
pergi makan . sangat cantik ciptaan Allah .
i'm in love with the view !
subhanaallah :)


Lepas dah sudah makan , kitaorang pun balik...sangat enjoy dengan gathering ni walaupun yang ikut berapa kerat je tapi harap next sem ramai yang nak join . hihhihih . okeyla sampai situ sahaja cerita aku , dah nak pukul 2pagi , ada masa aku kongsi cerita lagi . Byeee , assalamualaikum !




No comments: