Monday, 2 June 2014

Pemandangan







Selamat petang ,


Amat bahang petang-petang macam ni . mesti nanti dekat poli lagi bahang , hmmm . Tapi nak buat macam mana , ada masa musim hujan ada masa musim panas . Nak tak nak terima jela tapi kalau dinama pun manusia , bila hujan nak panas tapi bila panas nak hujan . Ini lah , lumrah seorang manusia . Tak pernah cukup dengan sesuatu #selfreminder#

Sebenarnya aku nak kongsi gambar yang aku ambil yang aku rasa sangat cantik sangat . tak tahulah , mungkin aku ni suka tengok keindahan alam sebab tu aku rasa cantik sangat pemandangan semua tu . hihihihi . Tapi aku nak sangat suatu hari nanti dapat tengok matahari terbit dan matahari terbenam . Tengok laut yang terbentang luass , mesti seronok ! Harap suatu hari nanti dapat pergi tengok . 

Lagi pun terasa tenang je tengok pemandangan ni , rasa hilang kejap masalah yang ada . Bukan setakat tu , tengok ciptaan allah ni pun dapat pahala . jadi selalu-selalu lah tengok pemandangan yang indah ni . Antara pemandangan yang aku ambil gambar dan suka lihat....




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: