Saturday, 26 April 2014

Tidur

Selamat petangg !

Tidur ? Ye tidurrr . Hmm , sejak akhir-akhir ni tidur aku terganggu . Boleh dikatakan hampir setiap malam aku susah nak tidur . Walapun aku mengantok sangat tapi mata ni boleh bertahan sampai pukul 2-3pagi . Aku sendiri tak tahu kenapa jadi macam ni . Sedangkan sebelum ni bukan main awal aku tidur . Pukul 12 macam tu je aku dah tidur tapi sekarang tak . Haish , takkan insomnia lagi ? Aku tak nak tidur lewat-lewat laa , sesiapa tolong aku ? Hmmm :(




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: