Tuesday 19 November 2013

My story....

Hai , rasa dah lama sangat tak update belogg ! Mood nak update macam chipsmore , kadang ada kadang tak ada . Huhu . Sekarang pun tengah cuti sem , masa lebih banyak diluangkan dekat fb dan wechat ! Kalau ikutkan terlalu banyak cerita ingin dikongsikan tapi nanti penat pulak nak baca . Haha . Jadi dipendekkan cerita agar semua ada dalam 1 entry .
First sekali aku dapat anak buah baru . Anak buah lelaki lagi , maki bertambah anak buah aku sekarang ni . Makin bising suasana dekat rumah ni tapi aku suka . Hihi . Tapi yang tak suka bila diaorang buat sepah rumah !! Okey ke cerita kedua pulak , sekarang tengah tunggu result final . Perasaan sangat berdebar dan takut . Terlalu banyak perasaan disaat menanti keputusan keluar . Hmm , aku berharap result final aku lulus dengan cemerlang , aamiin . Lepas tu tak lama lagi nak naik sem 3 dah . Begitu pantas masa berlalu seperti baru semalam aku masuk belajar poli . Ya , hampir setahun jugak aku dekat poli tu . Hihi . Terlalu banyak cerita ingin dikongsikan tapi tu entry lain okey ! Hehe .
Cerita ke tiga pulak , aku kenal someone . Tapi kenal dah lama da tapi ni baru rapat . Haha , macam² cerita nak cakap pasal dia . Dia berbeza sikit dari oranglain yang pernah aku kenal ? Mungkin la tapi tu dari pandangan aku . Tapi takpe kawan² je dulu , andai ada jodoh insha allah . Tapi bila ingat balik cara kenal dia , tu semua bermula dari kawan aku yang bagi number phone dekat dia tanpa kebenaran aku . Huhu , memang angin aku pada mulanya tapi lepas tu okey . Aku layan dia pun gitu² je tapi macam mana tah boleh rapat . Mungkin Allah yang detikkan semua ni terjadikan . Kita ni hanyala manusia biase , manalah nak tahu Kekuasaan Allah . Pasti apa yang terjadi ada hikmahnya :') nak dipendekkan cerita kita 'follow the flow' .
Rasanya itu sahaja cerita yang aku nak kongsikan . Hihi , kalau rajin okey cerita dekat entry yang lain okey ! Pape pun wish me luck for my final result ! Bye² dan assalamualaikum Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: