Tuesday 22 April 2014

Alhamdulillah



Selamat tengahari !


Mungkin semalam kita bersedih tapi mungkin harini Allah beri kita rasa kegembiraan . Alhamdulillah , syukur sebab aku dapat duduk kamsis aka asrama sem depan . Memang aku lebih suka duduk dalam jika duduk luar . Memangla duduk luar itu bebas kau nak balik pukul berapa pun tak ada yang kisah tapi aku suka duduk dalam . Sebab senang nak pergi kelas , pastu duduk dalam tak banyak kena pikir . Just pikir duit makan je kalau duduk luar macam-macam kena pikir . Pasal duit api air la , duit sewa rumah bulan-bulan la . Banyak jugak nak cover . Sebab tu aku lagi prefer duduk dalam walaupun banyak peraturan dia . Huhuhu . Lagi pun geng-geng aku duduk dalam so senang sikit kalau ada keje grouping ke kan . Takde la susah nak buat dan bila-bila je boleh buat . Hihihi . Okey habis cerita pasal kamsis .

Ini cerita pasal semalam . Hahaha , takde benda lain selain dapat wassap dia . Walaupun wassap gitu-gitu tapi boleh buat aku senyum lebau walaupun dalam mimpi . Kahkahkah . Itu over sangat atin ! Tapi lagi indah kalau doa aku dimakbulkan Allah , kenapa tah hati ni nak sangat dia , kadang-kadang pelik jugak aku ni . Tapi before nak tidur sempat dia cakap takecare . Lagi senyum aku ! Hahaha , hati berbunga-bunga bak hang . Okey tutup cerita pasal dia .

Harini aku masak sup kaki ayam . Haha . First time masak walaupun simple je sebenarnye masak sup ni . Before ni pernah masak mee sup untuk diri sendiri jela . Boleh lepas tekak untuk aku sorang . Tapi ni masak untuk orang-orang dekat rumah . Harap diaorang makan sebab bila aku masak je bukan diaorang nak makan . Abah je yang makan . Huhuh . Sedih tau bila kita dah masak orang tak makan . Okey la nanti cerita lagi , jom tengok sup kaki ayam yang aku masak tu , agak-agak menggoda tak ? Hahahaha :p


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: