Thursday 12 December 2013

DIA...

Dia ?
Sudah semestinya ZH .
Sebenarnya nak cakap rasanya sem ni
Tak jumpa lagi dia .
Bukan rasa tapi memang tak jumpa pun lagi .
Masing-masing sibuk dengan keje .
Dia praktikal dan aku sibuk dengan kelas .
Bila aku free dia plak yang busy .
On call ?
Rasa nak dekat 1minggu lebih aku tak dengar
Suara dia mahupun cakap dengan dia walaupun sekejap .
Nak kata mengelak , hari-hari whatsapp .
Apa aku boleh kata
Hanyalah sabarla wahai hati .
Hanya doaku kirimkan untuk dia .
Allah jadi pengantara antara aku dan dia .
Rindu sayang aku dekat dia hanya Allah yang tahu .
Moga dia rasa apa yang aku rasa .
Aku harap nanti aku dapat rasa bahagia yang
Kekal abadi .
Sabar dan terus bersabar .
Moga aku dapat merasai kebahagiaan itu nanti .
Aku hanya merancang tapi Allah menentukan .
Aku sebagai hamba hanya harap yang terbaik untuk aku .
Fikir yang baik-baik , mintak yang baik-baik
In shaa allah yang datang pun yang baik-baik .


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: